blank

Świadomy Konsument

powiatowy rzecznik konsumentaCo zrobić, gdy produkt nie jest zgodny z umową? Jakie towary podlegają gwarancji? Na te i inne pytania odpowiedzi udzielił p. Miłosz Niedżwiedzki – Powiatowy Rzecznik Konsumenta podczas spotkania w dniu 13.11.2017r. w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie.

Celem spotkania było poszerzenie wiedzy na temat praw konsumenta. Uczniowie uzyskali informacje o prawnych uwarunkowaniach sprzedaży konsumenckiej, głównych zadaniach instytucji stojących na straży przestrzegania praw konsumenta.

Pan Rzecznik wyjaśniła procedurę składania reklamacji, jak również różnicę pomiędzy gwarancją a niezgodnością towaru z umową. Omówił również problemy wynikające z zawierania umów na odległość i poza lokalem.

Rzecznika  Konsumenta udziela bezpłatnych porad i informacji prawnych w zakresie ochrony interesów konsumentów, występuje w imieniu i na rzecz konsumentów do przedsiębiorców w w/w sprawach, wstępuje do toczącego się postępowania w sprawach dotyczących ochrony konsumenta oraz składa wnioski w sprawie stanowienia i zmiany prawa miejscowego. 

Paulina Giś

filmy

erasmus plus

 

baner vulcan 1
steico klasa patronacka
 
 bip logo
 
 
 
szkola_humanitarna

dp

ecdl
 

szk_bez_przem_log

cert1
logo top
 godło

 

JMod Facebook Slider Likebox

Ta strona używa ciasteczek w celu usprawnienia korzystania z niej. Dowiedz się więcej tutaj.

Akceptuję ciasteczka z tej domeny.

EU Cookie Directive Module Information